Σελίδες

Ετικέτες

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Το πρώτο μου Post!

Τελευταία με μεγάλη μου χαρά ανακάλυψα τον κόσμο τον bloggers.....Κάτι που μου τράβηξε αμέσως την προσοχή....Παρακολουθώντας κάποιους από αυτους και πιάνοντας τον εαυτό μου να περιμενει κάτι καινουριο από αυτούς αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ ένα!
Σκέφτηκα....Και σκέφτηκα......Τι θα μπορούσα να γράψω...Τι θα ενδιέφερε ίσως τους υπόλοιπους να δουν απο μένα.....
Κατά καιρούς όλοι έχουν περάσει περιόδους στη ζωή τους που νιώθουν πεσμένοι ή δεν ξέρουν τι έχουν ή απλά δεν εχουν όρεξη άνευ λόγου ή ακομα και με λόγο.
Και κατέληξα......Θα προσπαθήσω να δημοσιεύω όσο μπορώ βέβαια οτιδήποτε μου δίνει χαρα!Ή έστω ότι με κάνει να νιώθω πιο ευχάριστα....πιο ξαλαφρωμένη!
Αυτά μπορεί να είναι ένα τραγούδι....ένα ρούχο....(ναι είναι μια αδυναμία αυτη!) μια φωτογραφία....ακόμα και ένα αντικείμενο, μια έμπνευση της στιγμής ή κατι που διάβασα!

Ελπίζω στις μελλοντικες μου δημοσιεύσεις να βρείτε κάτι απο εσάς!
Reaction!!

1 σχόλιο:

Panagiota είπε...

welcome to the world of blogging!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...