Σελίδες

Ετικέτες

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

New disconery in mom's clozet......


Πίσω ξανά!καλοκαίρι επιτελους....ελευθερια.........βολτες........αναμονη αποτελεσματων.....και δημιουργικη ορεξη!Γραφω ελληνικά γιατί κάνω διακοπές απο το μεταπτυχιακό και αποφάσισα να γράφω κ εδω ξανα στα ελληνικά!ηταν και μια εξασκηση για μενα να τα χειροζομαι παντου!Μια που η φετινη χρονια ηταν πιο δυσκολη για ολους ειτε προσωπικα( και εννοω απο οικονομικη αποψη) ειτε απο πλευρας κλίματος, γιατι ολοι εχουμε κάποιον ή ειμαστε ανεργοι....Προσπαθησαμε να βρουμε τροπους να περναμε καλα για να μην μεφτει η ψυχολογια μας και να τονωνουμε και των δικων μας αλλα ταυτοχρονα να μειωσουμε με καποιο τροπο τα εξοδα μας γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινεται αυριο (κ αυτο κατι που φετος μαθαμε καλυτερα!ενας απο αυτους τους τροπους σε οτι αφορα τα προσωπικα μου εξοδα ήταν:
१ αυτο που βλεπω και μου αρεσει,το εχω πραγματικα αναγκη? ή υπαρχει και κατι αλλο παρομοιο στην ντουλαπα μου?
२।με αυτα που ηδη εχω τι μπορω να εκμεταλλευτώ?ωστε να είμαι και να νιωθω καλα χωρις να στερουμαι?
३।τι απο αυτα μπορω να μεταποιησω και να δειχνει σαν καινουριο?
४।τι μπορω να κανω με τα χερια μου...που θα το χαρω ακομα περισσοτερο?
5।το καλυτερο......επιδρομη σε ντουλαπες μαμας ,θειας κλπ...τι μπορω να χρησιμοποιησω δικο τους....

Αυτες οι σκεψεις αφορουν κυριως ρουχα και κοσμηματα.....Δεν ειναι το παν αλλα ειναι πραγματα που τουλαχιστο νεμας τα κοριτσια μας ευχαριστουν και που οταν εχουμε μαθει με ενα συγκεκριμενο τροπο ειναι δυσκολη η αλλαγη....
Επισης κατι που κανω πλεον μονιμα απλα δεν ειχα το χρονο να το γραψω εδω...ειναι πως εχω καταληξει εστω και νοερα αν οχι γραπτως να κανω λιστες με πιο χαρουμενες σκεψεις ή πραγματα απο οτι μου συμβαινει οταν αντιμετωπιζω κατι!Ή να ψαχνω τροπους να το δω πιο θετικα...Κατι σαν την Πολυαννα το γνωστο βιβλιο αν ετυχε να το διαβασετε....Ερχονται οι λιστες μου σιγα-σιγα.......Παρακατω εχω μια προσφατη ανακαλυψη στη ντουλαπα της μαμας।Ενα λινο μπλε κοντομανικο σακακι το οποιο πηγα να μου διορθωσουν επανω μου (δυστυχως δεν ξερω να ραβω αλλα αυτος ειναι ενας μελλοντικος μου στοχος) και ειναι τοσο ομορφο και λογικα βιντατζ (ελληνικα γιατι εχω ενα προσωρινο προβλημα με τη γλωσσα στον υπολογιστη) γιατι ειναι 20ετιας!

2 σχόλια:

Mairyliscious είπε...

αγαπω αυτο το ποστ

Reaction είπε...

Euxaristo polu :))) Gurisa drimuteri!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...