Σελίδες

Ετικέτες

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Just an office look...


Το αρχικο μου συμπέρασμα είναι πως η κάθε δουλειά έχει άλλο dress code το οποίο έχει καθιέρωθει άτυπα με τα χρόνια.Σαν να λέμε κάτι αυτονόητο για εκείνους που εργάζονται ήδη εκεί.Κάποιος που ξεκινάει να δουλεύει κάπου πρέπει αρχικά να παρατηρήσει τι περιθώρια έχει να βάλει κάτι.Δηλαδή, είναι όλοι αυστηρά ντυμένοι και το απαιτεί το προφίλ της δουλειάς ή υπάρχει δυνατότητα να παίξεις με τα ρούχα σου.

Αυτό που έχω δει και δεν μου άρεσε είναι κάτι βαρετοί συνδυασμοί του τύπου τζιν και πόλο μλπουζάκι ή τζιν και σκετο πουκάμισο.Σάφώς και αγαπώ τα πουκαμισάκια όπως και τα πόλο (αν και λίγο λιγότερο) αλλά όταν το κάνεις νόμο τόσο συχνά που καταλήγεις να είσαι το ίδιο ντυμένος σε άλλα χρώματα είναι τόσο μα τόσο βαρετό και μονότονο!

Υπάρχουν τόσοι τρόποι να είσαι προσεγμένος και όχι βαρετός κι ας είναι ντύσιμο γραφείου που είναι κρίμα να συμβιβαζόμαστε αμαχητί!

Θα βάλω μια φωτογραφία μου (δυστυχώς επί του κρεβατιού) για να δειξω μια απο τις καθημερινες μου ιδέες.Δεν είναι τίποτα φοβερό αλλά δεν είναι και βαρετό.Τα ρούχα μου είναι από το H&M και το κολιέ δώρο πολύ αγαπημένου φίλου.

 

Θεωρώ πως με ένα κολιέ χρωματιστό έγινε η διαφορά αμέσωςΤο είχα φορέσει με ασημί σκούρες μπαλαρίνες.Αυτο που θα πρόσθετα άλλη φορα είναι ένα καφε-ταμπά λεπτό ζωνάκ!
Αυτά απο μένα!
Kisses Reaction!

3 σχόλια:

Fashionable Rose είπε...

simfono mazi sou sto oti iparxoun tosoi sindiasmoi extos apo ta sinithismena! den simenei oti epd pigainoume douleia den prepei na dixnoume stylish!

LittleStylist είπε...

τα αξεσουάρ πάντα καταφέρνουν να κάνουν ένα σύνολο ξεχωριστό,γιατί κατά τα άλλα το σημαντικό στην δουλειά είναι να είμαστε άνετοι!

Mairyliscious είπε...

τελειο !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...