Σελίδες

Ετικέτες

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Review:Aphrodite eye cream.

Να μαι πάλι!Χρησιμοποιώ εδώ και καιρό μια κρέμα ματιών που έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.Είχα προβληματιστεί με διάφορα που άκουγα για ρυτίδες και ενυδάτωση και με ποιούς τρόπους το επιταχύνουμε να εμφανιστεί(προφανώς καμιά μας δεν το θέλει).Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάτι εμφανές έκτος από αυτό που έχουν οι περισσότερες κοπέλες, τις γνωστές μας ρυτιδες έκφρασης.Φοράω σχεδόν από τα 19 μου concealer(τώρα είμαι 27) και από αυτά που έχω διαβάσει είχα πάντα στο μυαλό μου, ότι είναι καλό να ενυδατώνω την περιοχή γύρω από τα μάτια για να παρατείνω την εμφάνιση σπασίματος.Το concealer το φορούσα για τους κλασσικούς λόγους συνήθως είχα έλλειψη σιδήρου ή αυπνία ή πίστευα ότι χρειάζεται.Πριν από 2 χρόνια δοκίμασα την πρώτη μου κρέμα ματιών.Έψαχνα κάτι ελαφρύ λόγω ηλικίας, αλλά ήθελα να βοηθάει στους μαύρους κύκλους και ταυτόχρονα να ενυδατώνει.

Η πρώτη κρέμα ήταν μια κρέμα του Κορρε με νυχτολούλουδο.Με την όποια δεν είδα καμιά διαφορά δυστυχώς.Στη συνέχεια μία διπλή της Avon Μου διαφεύγει το όνομα της που ήταν η μισή για το κάτω μέρος του ματιού και το υπόλοιπο σαν τζελ για απο κάτω και ήταν καλούτσικη αλλά τίποτα φοβερό που να κολλήσω.Μετά από αυτή δοκίμασα μια της Bioten την Skin defence antirinkle&firming eye cream η οποία μου είπανε από το κατάστημα που την αγόρασα ότι είναι ελαφρία.Σε αυτή την περίπτωση έμεινα μέτρια ευχαριστημένη και την αγόρασα 3-4 φορές.Ενυδατώνει ναι αλλά απλά αυτο.

Μέχρι που ανακάλυψα εντελώς τυχαία την κρέμα που θα αναφερθώ.Την Aphrodite eye cream την οπόια ανακάλυψα στο Pharmacy4u στην τελευταία μου παραγγελία την έβαλα πειραματικά για να τη δοκιμάσω.Ήταν αρκετά οικονομική για κρέμα ματιών (8,30 ευρώ στο σαιτ)και για την ποσότητα της 35ml που σπάνια βρίσκεις τέτοια ποσότητα σε κρέμα ματιών.Είδα πολύ γρήγορα διαφορά στην ενυδάτωση και το πιο σημαντικό ενώ δεν το έψαχνα βελτίσωσε σημαντικα τους κύκλους σε σημείο να μην φοράω πλέον concealer παρα μόνο βράδυ για να φωτίσω τα μάτια.Τα άλλα που μου άρεσαν είναι πως είναι από ελλήνικη Κρητική εταιρεία πυ βασίζει τα προϊόντα της στην ελιά και δεν έχει parabens.Παρακάτω σας παραθέτω το απόσπασμα με τα χαρακτηριστικά της.

"Κρέμα ματιών που απορροφάται εύκολα και προσφέρει φροντίδα για όλες τις ανάγκες του δέρματος γύρω από τα μάτια. Περιέχει φυτικά έλαια όπως έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, χαμομηλέλαιο, evening primrose έλαιο, και έλαιο ροδάκινου που έχουν αξιοσημείωτες αντιοξειδωτικές, θρεπτικές και αναζωογονητικές ιδιότητες. Χάρη στο συνένζυμο Q-10, την αναπλαστική βιταμίνη Α retinol, την τονωτική βιταμίνη Β και το τελευταίας τεχνολογίας ολιγοπεπτίδιο, αυτή η πολυδύναμη κρέμα διατηρεί την ενυδάτωση του δέρματος και μειώνει δραστικά τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες γύρω απ’ τα μάτια. Επίσης, η βιταμίνη Κ μαζί με τα εκχυλίσματα cola και alfalfa, τρέφουν, αναζωογονούν και βελτιώνουν την εμφάνιση των ματιών μειώνοντας τους μαύρους κύκλους. Απλώστε με κυκλικές κινήσεις γύρω απ’ τα μάτια, μετα τη χρήση της σειράς καθαρισμού προσώπου Aphrodite."

Aphrodite eye cream




Η aphroditeskincare εταιρεία από οτι καταλαβαίνω μέτα απο τη χρήση αυτής της κρέμας χρειάζεται μια παραπάνω εξερεύνηση καθώς είδα ότι έχει αρκετά σαπούνια χωρίς πρόσθετα,κάτι εξειρετικά ενδιαφέρον με φυσικά υλικά και είναι ελληνική κάτι που προτιμώ!

Αυτάαααα!
Kisses Reaction.........

4 σχόλια:

Unknown είπε...

όταν βλέπω προϊόντα με στοιχεία ελιάς μέσα, τα θέλω αμέσωωωως :)
έχω έναν διαγωνισμό στο blog μου, αν σε ενδιαφέρει, πέρνα μια βόλτα :)
http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html

Reaction είπε...

Pragmatika axizei ton kopo!tha sou erthw!

Marissa D είπε...

prwth fora akouw afti tn etairia,pragmatika tha tin psaksw!

Unknown είπε...

Αυτό όντως είναι ενδιαφέρον και σε ευχαριστώ για το review. Είμαι 23 και έχω αρκετά μεγάλο πρόβλημα με τα μάτια, όχι απο μαύρους κύκλους όμως. Το πιο απλό είναι μικρά σπασίματα στο δέρμα που τα θεωρώ αμελητές μπροστά στα αγγεία που φαίνονται καθαρά στο δέρμα μου. Είναι κληρονομικό της οικογένειας και θέλω να κοιτάξω αν μπορεί η κρέμα αυτή (ή οποιαδήποτε άλλη) να κάνει κάτι. Έχεις εσύ υπόψιν σου αν διορθώνεται κάτι τέτοιο; Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα απο το blog μου (http://ginaikologies.blogspot.gr) που τρέχει το Χριστουγεννιάτικο givaway! Ευχαριστώ και πάλι, καλές γιορτές!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...