Σελίδες

Ετικέτες

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

One lovely blog award!

Με μεγάλη μου χαρά έλαβα ένα καινούριο βραβείο από την Έλλη και το Blog της !Έλλη σε ευχαριστώ.Μου άρεσε το θέμα για να γνωριστούμε καλύτερα!

Το βραβείο μου!

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

1.ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΑΥΤΟΝ/ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
2.ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
3. ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ ΑΛΛΑ 11 ΒLOG ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 200 ΜΕΛΗ
4. ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ
5. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΑΒΕΥΣΕ


1.ΤΙ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ BLOG?
Τι με οδήγησε...Χμ.....Ήμουν σε μια φάση της ζωής μου που ήθελα να συγκεντρώνω κάπου σκέψεις,ιδέες,πράγματα και συνήθειες που μου δίνουν χαρά...Κάπως έτσι ξεκίνησε..Τελευταία έχει επικεντρωθεί τυχαία στα καλλυντικά γιατί τώρα ασχολούμαι περισσότερο μαζί τους.

2. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ BLOG?
Η ερώτηση εν μέρει καλύπτεται από την προηγούμενη ερώτηση.Αλλά ασχολείται με μόδα,ομορφιά κάποιες κατασκευές ανά καιρούς που κάνω,ειρές,ταινίες,βιβλία αλλά δυστυχώς δεν έχω κάνει όσες αναρτήσεις θέλω γιατί προσπαθώ να τελειώσω το μεταπτυχιακό μου και δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για αυτά...Αλλά αν όλα πάνε καλά θα είναι καλύτερα ενημερωμένο το μπλογκ μου στο μέλλον.

3. ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΑΣ ?
Από παντού!Διάβαζω ότι πέσει στα χέρια μου και στα μάτια μου!Μέσα από συζητήσεις!Από παντού!


4. ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ BLOG?
Όχι προκύπτει ανάλογα τη συναισθηματική μου κατάσταση τη δεδομένη στιγμή.

5. ΕΧΕΤΕ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΣΑΣ?
Αυτό που θέλω να αρχίσω να ανεβάζω είναι κριτικές για αγαπημένα βιβλία και ταινίες. Δεν το έκανα μέχρι τώρα γιατί αυτά χρειάζονται περισσότερο χρόνο.

6. ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ?
Δυστυχώς όχι πολύ!Αν και για να πω την αλήθεια περισσότερο χρόνο δαπανώ στο να ενημερώνομαι για τα υπόλοιπα αγαπημένα μπλογκ.

7. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ?
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη αλλά προτιμώ τις βραδινές ώρες.

8. ΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ?
Δύσκολη ερώτηση!ίσως πρέπει να με γνωρίσουν!Νιώθω ότι όσο μεγαλώνω αλλάζω. Αυτό ίσως με αντιπροσωπεύει είναι ότι προσπαθώ να αυτοβελτιώνομαι (αν ακούγεται σωστό έτσι) σε ότι αφορά τόσο το χαρακτήρα και τις σχέσεις  μου με τους άλλους όσο και για τις γνώσεις μου επαγγελματικά και σε θέματα διαβίωσης!Είμαι υπέρ της δια βίου μάθησης και πότε δεν νιώθω ότι γνωρίζω αρκετά!Έχω δημιουργικές τάσεις και μου αρέσουν πολλά είδη τέχνης.
Η υπογραφή μου Reaction είναι αποτέλεσμα ζωηρής εφηβείας καθώς με χαρακτήριζαν αντιδραστική!

9. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΟΜΠΙ ΣΑΣ ?
Γυμνάζομαι μόνιμα και θέλω να δοκιμάζω καινούρια πράγματα σε σχέση με αυτό. Πιλατες και κικ μποξινγκ είναι τα πιο αγαπημένα μου.Ζωγραφίζω από τότε που ανακάλυψα ότι όντως μπορώ και διαβάζω αρκετά λογοτεχνία.Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια και ελπίζω να είμαι καλά στο μέλλον για να πραγματοποιήσω όσα μπορώ.


Μου είναι δύσκολο να ψάξω ένα ένα τα μπλογκ που ακολουθώ καθώς διαβάζω αρκετά!Αλλά θα χαρώ πολύ να απαντήσετε όσοι θέλετε για να γνωριστούμε λίγο καλύτερα!

Reaction


1 σχόλιο:

Emmanuelle είπε...

Congrats για το βραβείο, και ναι,να αρχίσεις να γράφεις κριτικές, ειδικά για τα βιβλία! Κι εμένα μου αρέσει το διάβασμα. Α και σε θαυμάζω που κάνεις kick boxing και πιλάτες! Εγώ είμαι τεμπέλα :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...